Porsche konfigurator

Zgodbe dvojne zmogljivosti

Menu item

Dvojna zmogljivost: Cayenne E-Hybrid & Panamera 4 E-Hybrid

Tehnologija Porsche E-Hybrid se je rodila na dirkališču, z leti razvoja pa je svoje mesto našla tudi v najzmogljivejših cestnih modelih Porsche Cayenne in Panamera. Združitev moči bencinskega in električnega motorja se odraža v večji hitrosti, učinkovitosti in vzdržljivosti teh avtomobilov.

4 MIN BRANJA

Menu item

Modeli Porsche E-Hybrid: Vse, kar morate vedeti o priključnih hibridih Porsche

Prodajna svetovalca v Porsche Centru Ljubljana, Ines Severinski Krivec in Filip Batič, sta Saši Kapetanoviču odgovorila na vsa vprašanja o modelih Porsche E-Hybrid. Oglejte si video, ali pa berite dalje, da jih boste tudi vi bolje poznali.

6 MIN BRANJA

Menu item

Porsche od blizu: Porsche Panamera 4 E-Hybrid

Porschejevi hibridni pogonski sklopi izvirajo neposredno iz avtomobilskega športa. Povečanje zmogljivosti z dodatnim električnim motorjem, ki podpira bencinskega, je bila še pred leti inovativna strategija za številne zmage na dirkališčih, danes pa je ta izjemo učinkovita tehnologija na voljo tudi v cestnih avtomobilih. Hibridna Panamera je na voljo v treh različicah motorizacije, podrobneje pa vam predstavljamo Panamero 4 E-Hybrid s 462 konjskimi močmi. Za več zmogljivosti lahko izberete še med Panamero 4S E-Hybrid s 560 konjskimi močmi in Panamero Turbo S E-Hybrid, ki razvije kar 700 konjskih moči. Vse tri različice so na voljo kot limuzina, podaljšana limuzina Executive ter Sport Turismo.

11 MIN BRANJA

Menu item

Porsche od blizu: Porsche Cayenne E-Hybrid

Prihodnje leto bo minilo 20 let, odkar smo pri Porscheju stopili v tako imenovan SUV segment (Sport Utility Vehicle). Za razliko od večine avtomobilskih proizvajalcev smo idejo o športnem terencu že takrat uresničili precej dobesedno. Prvi generaciji zmogljivih bencinskih in dizelskih športnikov je leta 2011 sledila druga, v kateri se je Cayennovi floti pridružil prvi hibrid z geni dirkalnika. Znanje in izkušnje, ki smo jih s hibridno tehnologijo pridobili na dirkališčih, smo zadnje desetletje intenzivno prenašali na cesto. Danes je med nami že tretja generacija Cayenna z zmogljivo in učinkovito tehnologijo priključnega hibrida. Hibridni Cayenne je na voljo v dveh izvedbah. Osnovna, Cayenne E-Hybrid razvije 462 konjskih moči, močnejša Cayenne Turbo S E-Hybrid pa kar 680. Oba modela sta na voljo kot SUV in Coupé.

11 MIN BRANJA

Menu item

Zmogljivost in učinkovitost: Delovanje sistema Porsche E-Hybrid

Priključne hibride Cayenne in Panamera poganja tehnologija, ki smo jo razvili na dirkališču. Izjemno močni elektromotorji s takoj razpoložljivim navorom podpirajo bencinske motorje, dovršen visokotehnološki pogonski sklop pa zagotavlja izjemne pospeške z mesta in močno zvezno pospeševanje pri višjih hitrostih. Modeli E-Hybrid delujejo v štirih osnovnih načinih vožnje - varčnem E-Power za vsakodnevne opravke, učinkovitem hibridnem Hybrid Auto za daljša potovanja ter Sport in Sport Plus za izkoriščanje maksimalnega potenciala obeh motorjev.

5 MIN BRANJA

Menu item

Porsche e-goriva: Trajnostna in okolju prijazna prihodnost motorjev z notranjim izgorevanjem

Strast do vožnje na eni in trajnostni odnos do okolja na drugi strani. Je možno oboje hkrati? Z našimi visokozmogljivimi električnimi športniki smo dokazali, da je. Zdaj pa gremo še korak dlje. Pri Porscheju razvijamo sintetična goriva, s katerimi lahko tudi motorji z notranjim izgorevanjem postanejo prijazni okolju.

4 MIN BRANJA

Hero image
Zmogljivost in učinkovitost|Delovanje sistema Porsche E-Hybrid

Zmogljivost in učinkovitost: Delovanje sistema Porsche E-Hybrid

Priključne hibride Cayenne in Panamera poganja tehnologija, ki smo jo razvili na dirkališču. Izjemno močni elektromotorji s takoj razpoložljivim navorom podpirajo bencinske motorje, dovršen visokotehnološki pogonski sklop pa zagotavlja izjemne pospeške z mesta in močno zvezno pospeševanje pri višjih hitrostih. Modeli E-Hybrid delujejo v štirih osnovnih načinih vožnje - varčnem E-Power za vsakodnevne opravke, učinkovitem hibridnem Hybrid Auto za daljša potovanja ter Sport in Sport Plus za izkoriščanje maksimalnega potenciala obeh motorjev.

Tehnologija dvojne zmogljivosti

Tehnologija priključnih hibridov Porsche E-Hybrid je danes na voljo v več modelih Cayenne in Panamera. Vir električne moči je vselej visokozmogljiv 100 kW električni motor s kar 400 Nm največjega navora. Njegova prednost pa ni le zmogljivost, pač pa tudi umestitev v pogonski sklop. Elektromotor je nameščen neposredno med bencinski šest ali osem-valjni motor in avtomatski menjalnik. V tej poziciji se njegova moč prenaša na isto os kot moč bencinskega motorja. Rezultat je popolnoma usklajeno delovanje obeh motorjev in menjalnika, zato voznik preklapljanja med enim in drugim motorjem ne bo ne občutil, niti slišal.

image

Elektromotor pa ne deluje samo kot porabnik energije, pač pa tudi kot generator. Ob zaviranju kinetično energijo avtomobila pretvarja v elektriko in z njo polni baterijo. Rekuperacija električne energije predstavlja torej znaten del učinkovitosti tehnologije Porsche E-Hybrid. Velik del energije, ki bi se pri običajnem avtomobilu med zaviranjem pretvorila v toploto, sistem izkoristi za nadaljnjo vožnjo.

Visokonapetostna baterija

Močan električni motor za svoje delovanje potrebuje močno baterijo. Vsi modeli Cayenne in Panamera E-Hybrid so opremljeni z litij-ionsko baterijo kapacitete 17,9 kWh. Njena visoka zmogljivost omogoča vožnjo tudi izključno na elektriko.

image

Električen doseg je odvisen od izbranega modela. Pri modelih Panamera znaša od 56 do 47 kilometrov, pri modelih Cayenne pa od 44 do 40 kilometrov. Te razdalje so v okvirjih povprečne dnevne poti slovenskega voznika. Znaten del poti ali morda celotno dnevno pot po vsakdanjih opravkih lahko z modeli Porsche E-Hybrid opravite samo z elektriko.

Polnjenje baterije Porsche E-Hybrida je enako preprosto kot polnjenje vašega mobilnega telefona na domači vtičnici. Na običajni gospodinjski vtičnici popolnoma prazno baterijo s Porsche polnilcem, ki je del serijske opreme avtomobila, napolnite v približno 8 urah, torej praktično čez noč.

image

Obstoječ električni priključek zadostuje potrebam večine voznikov. Hitrejše pa je polnjenje na domači ali javni električni polnilnici. V tem primeru je hitrost polnjenje odvisna od izbire v avtomobil vgrajenega polnilca. Če boste svojega Porsche E-Hybrida naročili s serijskim 3,6 kW notranjim polnilcem, boste baterijo popolnoma napolnili v približno 4 urah, z opcijskim 7,2 kW polnilcem pa se bo čas polnjenja skrajšal na približno 2 uri in pol.

image

Za obstojnost in dolgoročno delovanje baterije pod visokimi obremenitvami vam ni treba skrbeti. Sofisticiran sistem vodnega hlajenja skrbi za optimalno delovanje baterije v vseh temperaturnih pogojih. Pri visokih obremenitvah, ko je elektromotor najbolj obremenjen, hladilni sistem baterijo hladi. Ob manjših obremenitvah elektromotorja in v času nizkih zunanjih temperatur pa sistem baterijo greje. S tem omogoča hitrejše polnjenje in učinkovitejše delovanje pogonskega sklopa že ob hladnem zagonu.

Pri modelih Porsche E-Hybrid je seveda zelo pomembna tudi prostornost. Ta je v primerjavi z običajnimi modeli le minimalno okrnjena, saj je baterija kljub visoki zmogljivosti izjemo kompaktna. V hibridnih modelih Cayenne in Panamera je baterija elegantno nameščena pod dno prtljažnika.

image

Od izjemno varčne do športne vožnje

Za razliko od hibridnih dirkalnikov, so cestni modeli Porsche E-Hybrid veliko udobnejši, bolj praktični in vsakodnevno uporabni. Vsem modelom Cayenne in Panamera E-Hybrid so skupni štirje načini delovanja hibridnega sklopa, od najbolj varčnega in učinkovitega pa vse do športno dinamičnega.

.

E-Power

image

Najbolj varčno in skoraj neslišno se lahko vozite v načinu E-Power. Avtomobil pri speljevanju in vožnji poganja izključno elektromotor, če pa malce odločneje stopite na plin, samodejno zažene bencinski motor in za nekaj časa preklopi v hibridni način vožnje. Kot smo že zapisali, ta preklop za voznika ni zaznaven. Izključno na elektriko se avtomobil največkrat vozi po mestnih središčih, kjer je veliko speljevanja in ustavljanja. Tudi po avtocesti lahko vse do najvišje zakonsko dovoljene hitrosti peljete samo na elektriko.

.

Hybrid Auto

image

S preklopom stikala na črko »H« aktivirate hibridni način vožnje. V načinu Hybrid Auto avtomobil s pomočjo podatkov, kot so stanje napolnjenosti baterije, hitrost vožnje ter topološki in navigacijski parametri izračuna optimalno kombinacijo delovanja bencinskega in elektromotorja. Sistem se v tem načinu prilagodi vašim vozniškim navadam in stremi k najučinkovitejši porabi goriva in elektrike. Na odsekih, kjer je bencinski motor najbolj aktiven, je tudi polnjenje baterije najintenzivnejše.

V načinu Hybrid Auto lahko z nastavitvami v sistemu Porsche Communication Management upravljate še z dvema dodatnima funkcijama, E-Hold in E-Charge. Funkcija E-Hold obdrži trenutno stanje napolnjenosti baterije. Priročna je pri načrtovanju kasnejše umirjene mestne vožnje ali dinamične vožnje po regionalki, kjer je potrebna dodatna moč elektromotorja. Ob izbiri funkcije E-Charge pa bencinski motor in sistem rekuperacije energije baterijo aktivno polnita.

.

Sport

image

Preklop stikala na oznako »S« kot Sport aktivira živahnejši temperament avtomobila. V načinu Sport se podvozje in pogonski sklop pripravita na športno vožnjo, stanje napolnjenosti baterije pa vedno zagotavlja hipen zagon elektromotorja. Način Sport se najbolje obnese med hitrejšo vožnjo po avtocesti ali dinamičnim vijuganjem po podeželski regionalki.

.

Sport Plus

image

Četrti, in najbolj športen, je način vožnje Sport Plus. V tem načinu so oba motorja in podvozje pripravljeni na največjo zmogljivost. Tudi baterija se zaradi zagotavljanja maksimalne podpore elektromotorja bencinskemu polni najhitreje.

Ne glede na način, v katerem se boste peljali, maksimalno zmogljivost modelov Porsche E-Hybrid lahko prikličete takoj in brez preklapljanja med načini vožnje. V sredini vrtljivega stikala za izbiro voznih načinov se nahaja gumb Sport Response. Z njim lahko aktivirate funkcijo Boost in za 20 sekund prikliče maksimalno moč električnega motorja za dirkaški start z mesta ali močan pospešek med prehitevanjem.

Newsletter image