Porsche konfigurator

Zgodbe dvojne zmogljivosti

Menu item

Dvojna zmogljivost: Cayenne E-Hybrid & Panamera 4 E-Hybrid

Tehnologija Porsche E-Hybrid se je rodila na dirkališču, z leti razvoja pa je svoje mesto našla tudi v najzmogljivejših cestnih modelih Porsche Cayenne in Panamera. Združitev moči bencinskega in električnega motorja se odraža v večji hitrosti, učinkovitosti in vzdržljivosti teh avtomobilov.

4 MIN BRANJA

Menu item

Modeli Porsche E-Hybrid: Vse, kar morate vedeti o priključnih hibridih Porsche

Prodajna svetovalca v Porsche Centru Ljubljana, Ines Severinski Krivec in Filip Batič, sta Saši Kapetanoviču odgovorila na vsa vprašanja o modelih Porsche E-Hybrid. Oglejte si video, ali pa berite dalje, da jih boste tudi vi bolje poznali.

6 MIN BRANJA

Menu item

Porsche od blizu: Porsche Panamera 4 E-Hybrid

Porschejevi hibridni pogonski sklopi izvirajo neposredno iz avtomobilskega športa. Povečanje zmogljivosti z dodatnim električnim motorjem, ki podpira bencinskega, je bila še pred leti inovativna strategija za številne zmage na dirkališčih, danes pa je ta izjemo učinkovita tehnologija na voljo tudi v cestnih avtomobilih. Hibridna Panamera je na voljo v treh različicah motorizacije, podrobneje pa vam predstavljamo Panamero 4 E-Hybrid s 462 konjskimi močmi. Za več zmogljivosti lahko izberete še med Panamero 4S E-Hybrid s 560 konjskimi močmi in Panamero Turbo S E-Hybrid, ki razvije kar 700 konjskih moči. Vse tri različice so na voljo kot limuzina, podaljšana limuzina Executive ter Sport Turismo.

11 MIN BRANJA

Menu item

Porsche od blizu: Porsche Cayenne E-Hybrid

Prihodnje leto bo minilo 20 let, odkar smo pri Porscheju stopili v tako imenovan SUV segment (Sport Utility Vehicle). Za razliko od večine avtomobilskih proizvajalcev smo idejo o športnem terencu že takrat uresničili precej dobesedno. Prvi generaciji zmogljivih bencinskih in dizelskih športnikov je leta 2011 sledila druga, v kateri se je Cayennovi floti pridružil prvi hibrid z geni dirkalnika. Znanje in izkušnje, ki smo jih s hibridno tehnologijo pridobili na dirkališčih, smo zadnje desetletje intenzivno prenašali na cesto. Danes je med nami že tretja generacija Cayenna z zmogljivo in učinkovito tehnologijo priključnega hibrida. Hibridni Cayenne je na voljo v dveh izvedbah. Osnovna, Cayenne E-Hybrid razvije 462 konjskih moči, močnejša Cayenne Turbo S E-Hybrid pa kar 680. Oba modela sta na voljo kot SUV in Coupé.

11 MIN BRANJA

Menu item

Zmogljivost in učinkovitost: Delovanje sistema Porsche E-Hybrid

Priključne hibride Cayenne in Panamera poganja tehnologija, ki smo jo razvili na dirkališču. Izjemno močni elektromotorji s takoj razpoložljivim navorom podpirajo bencinske motorje, dovršen visokotehnološki pogonski sklop pa zagotavlja izjemne pospeške z mesta in močno zvezno pospeševanje pri višjih hitrostih. Modeli E-Hybrid delujejo v štirih osnovnih načinih vožnje - varčnem E-Power za vsakodnevne opravke, učinkovitem hibridnem Hybrid Auto za daljša potovanja ter Sport in Sport Plus za izkoriščanje maksimalnega potenciala obeh motorjev.

5 MIN BRANJA

Menu item

Porsche e-goriva: Trajnostna in okolju prijazna prihodnost motorjev z notranjim izgorevanjem

Strast do vožnje na eni in trajnostni odnos do okolja na drugi strani. Je možno oboje hkrati? Z našimi visokozmogljivimi električnimi športniki smo dokazali, da je. Zdaj pa gremo še korak dlje. Pri Porscheju razvijamo sintetična goriva, s katerimi lahko tudi motorji z notranjim izgorevanjem postanejo prijazni okolju.

4 MIN BRANJA

Hero image
Porsche e-goriva| Trajnostna in okolju prijazna prihodnost motorjev z notranjim izgorevanjem

Porsche e-goriva: Trajnostna in okolju prijazna prihodnost motorjev z notranjim izgorevanjem

Strast do vožnje na eni in trajnostni odnos do okolja na drugi strani. Je možno oboje hkrati? Z našimi visokozmogljivimi električnimi športniki smo dokazali, da je. Zdaj pa gremo še korak dlje. Pri Porscheju razvijamo sintetična goriva, s katerimi lahko tudi motorji z notranjim izgorevanjem postanejo prijazni okolju.

Naša pot k čisti mobilnosti

Zavedamo se, da je okoljski problematiki treba pri razvoju avtomobilov posvečati več pozornosti. Naša trajnostno naravnana strategija je jasna, do leta 2030 želimo doseči ogljično nevtralnost vseh novih avtomobilov Porsche. Poti do uresničitve tega cilja je več, med seboj pa se razlikujejo po tehnoloških rešitvah. Danes najbolj razširjen način proizvodnje okolju prijaznih vozil je elektrifikacija. Z elektrifikacijo smo pričeli, ne boste verjeli, že pred več kot 120 leti, ko je Ferdinand Porsche predstavil svoj prvi avtomobil sploh, električni Egger-Lohner C.2 Phaeton. Kljub temu, da je šlo takrat za obetajočo tehnologijo, pa se je avtomobilska industrija usmerila v razvoj motorjev z notranjim izgorevanjem.

Več kot 110 let kasneje smo idejo o električno gnanih avtomobilih ponovno obudili in leta 2010 je na trg zapeljal prvi hibridni Porsche, Cayenne S Hybrid. Že 4 leta kasneje pa so se naši kupci lahko zapeljali s prvim priključnim hibridom, Panamero S E-Hybrid. Razvoj elektromotorjev in baterijskih sklopov se je v naslednjih letih odvijal z bliskovito hitrostjo in že leta 2019 je model Taycan postal prvi popolnoma električni Porsche moderne dobe. V naslednjih letih bomo delež visokozmogljivih električnih športnikov še povečali in do leta 2025 bo električna energija poganjala že polovico naše flote. Kako pa je z drugo polovico? So lahko tudi agregati z notranjim izgorevanjem enako čisti kot električni motorji? Pri Porscheju smo prepričani, da so lahko in verjamemo, da bo ta pritrdilen odgovor razveselil marsikaterega ljubitelja bencinskih hlapov.

undefined

Klimatska nevtralnost motorjev z notranjim izgorevanjem

Kljub izredno intenzivnemu razvoju električnih vozil pa se pri Porscheju zavedamo, da se prehod na električna vozila ne more zgoditi čez noč. Če smo iskreni, si takšnega popolnega prehoda niti ne želimo. V naše avtomobile vedno vlagamo ogromne količine znanja, izkušenj in ljubezni, kar so skozi desetletja prepoznali tudi naši kupci. Zaradi izjemne kakovosti in pozornost, ki jo lastniki vlagajo v vzdrževanje, je kar 70 % vseh avtomobilov, kar smo jih kdaj izdelali, še vedno na cesti. Ker si želimo, da tako ostane tudi v prihodnje, se trudimo trajnostno delovanje uresničevati tudi z našimi modeli z motorji na notranje izgorevanje ter z modeli E-Hybrid.

Rešitev za ohranjanje tradicionalne motorizacije in nadaljnjo proizvodnjo okolju prijaznih vozil vidimo v razvoju sintetični oziroma e-goriv. Sintetična goriva so v nasprotju s fosilnimi skoraj popolnoma CO2 nevtralna, saj pri izgorevanju v zrak izpustijo ravno toliko ogljikovega dioksida, kolikor ga je bilo potrebnega za njihovo proizvodnjo, poleg tega pa ne vsebujejo primesi, kot so težke kovine in žveplo. Da bi jih lahko uporabljali, ni treba predelovati ne avtomobilov niti distribucijske infrastrukture, kar je še ena od njihovih prednosti.

undefined

Zgradili bomo prvo integrirano komercialno tovarno e-goriv na svetu

S pionirskim duhom, ki nas navdihuje že od same ustanovitve znamke Porsche, smo se lotili projekta izgradnje prve komercialne tovarne e-goriv na svetu. Naša ideja o integrirani trajnostni proizvodnji okolju prijaznega goriva se je pričela uresničevati septembra 2021, ko smo z našimi partnerji Siemens Energy, HIF, Enel, ExxonMobil, Gasco in ENAP položili temeljni kamen tovarne »Haru Oni«. Tovarno klimatsko nevtralnega e-goriva gradimo v čilenski Patagoniji, severno od mesta Punta Arenas. Lokacija nudi odlične naravne pogoje za izkoriščanje vetrne energije, ki jo potrebujemo za proizvodnjo stroškovno ugodne zelene elektrike.

undefined

Za proizvodnjo e-goriva potrebujemo le elektriko, vodo in zrak

Proizvodnja sintetičnega e-goriva se prične s postopkom elektrolize, pri katerem iz vode pridobimo vodik. Vodik nato združimo z ogljikovim dioksidom, ki ga izločimo iz zraka. Z združitvijo nastane metanol, tega pa z nadaljnjimi postopki pretvorimo v sintetično gorivo. Seveda je postopek nekoliko zahtevnejši, kot smo ga tu opisali, ima pa tak princip pridobivanja sintetičnega goriva velik potencial za masovno proizvodnjo. V letu 2022 načrtujemo proizvodnjo 130.000 litrov e-goriva, do leta 2024 pa bomo proizvodno kapaciteto povečali na 55 milijonov litrov. Še večji skok proizvodnje načrtujemo do leta 2026, ko bomo lahko proizvedli kar 550 milijonov litrov e-goriva na leto. V prvem letu proizvedeno gorivo bomo v celoti porabili za poganjanje naših dirkalnikov 911 GT3 Cup v seriji Porsche Mobil 1 Supercup, kasneje pa bomo z e-gorivom polnili tudi rezervoarje cestnih modelov 911, ko bodo zapuščali tovarno. Tako se bodo naše stranke na prvo vožnjo zapeljale z okolju prijaznim navdušenjem.

undefined

Za več informacij o proizvodnji e-goriva v tovarni Haru Oni obiščite spletno mesto haruoni.com

Oglejte si tovarno

Newsletter image