Porsche konfigurator

Zgodbe dvojne zmogljivosti

Menu item

Dvojna zmogljivost: Cayenne E-Hybrid & Panamera 4 E-Hybrid

Tehnologija Porsche E-Hybrid se je rodila na dirkališču, z leti razvoja pa je svoje mesto našla tudi v najzmogljivejših cestnih modelih Porsche Cayenne in Panamera. Združitev moči bencinskega in električnega motorja se odraža v večji hitrosti, učinkovitosti in vzdržljivosti teh avtomobilov.

4 MIN BRANJA

Menu item

Modeli Porsche E-Hybrid: Vse, kar morate vedeti o priključnih hibridih Porsche

Prodajna svetovalca v Porsche Centru Ljubljana, Ines Severinski Krivec in Filip Batič, sta Saši Kapetanoviču odgovorila na vsa vprašanja o modelih Porsche E-Hybrid. Oglejte si video, ali pa berite dalje, da jih boste tudi vi bolje poznali.

6 MIN BRANJA

Menu item

Porsche od blizu: Porsche Panamera 4 E-Hybrid

Porschejevi hibridni pogonski sklopi izvirajo neposredno iz avtomobilskega športa. Povečanje zmogljivosti z dodatnim električnim motorjem, ki podpira bencinskega, je bila še pred leti inovativna strategija za številne zmage na dirkališčih, danes pa je ta izjemo učinkovita tehnologija na voljo tudi v cestnih avtomobilih. Hibridna Panamera je na voljo v treh različicah motorizacije, podrobneje pa vam predstavljamo Panamero 4 E-Hybrid s 462 konjskimi močmi. Za več zmogljivosti lahko izberete še med Panamero 4S E-Hybrid s 560 konjskimi močmi in Panamero Turbo S E-Hybrid, ki razvije kar 700 konjskih moči. Vse tri različice so na voljo kot limuzina, podaljšana limuzina Executive ter Sport Turismo.

11 MIN BRANJA

Menu item

Porsche od blizu: Porsche Cayenne E-Hybrid

Prihodnje leto bo minilo 20 let, odkar smo pri Porscheju stopili v tako imenovan SUV segment (Sport Utility Vehicle). Za razliko od večine avtomobilskih proizvajalcev smo idejo o športnem terencu že takrat uresničili precej dobesedno. Prvi generaciji zmogljivih bencinskih in dizelskih športnikov je leta 2011 sledila druga, v kateri se je Cayennovi floti pridružil prvi hibrid z geni dirkalnika. Znanje in izkušnje, ki smo jih s hibridno tehnologijo pridobili na dirkališčih, smo zadnje desetletje intenzivno prenašali na cesto. Danes je med nami že tretja generacija Cayenna z zmogljivo in učinkovito tehnologijo priključnega hibrida. Hibridni Cayenne je na voljo v dveh izvedbah. Osnovna, Cayenne E-Hybrid razvije 462 konjskih moči, močnejša Cayenne Turbo S E-Hybrid pa kar 680. Oba modela sta na voljo kot SUV in Coupé.

11 MIN BRANJA

Menu item

Zmogljivost in učinkovitost: Delovanje sistema Porsche E-Hybrid

Priključne hibride Cayenne in Panamera poganja tehnologija, ki smo jo razvili na dirkališču. Izjemno močni elektromotorji s takoj razpoložljivim navorom podpirajo bencinske motorje, dovršen visokotehnološki pogonski sklop pa zagotavlja izjemne pospeške z mesta in močno zvezno pospeševanje pri višjih hitrostih. Modeli E-Hybrid delujejo v štirih osnovnih načinih vožnje - varčnem E-Power za vsakodnevne opravke, učinkovitem hibridnem Hybrid Auto za daljša potovanja ter Sport in Sport Plus za izkoriščanje maksimalnega potenciala obeh motorjev.

5 MIN BRANJA

Menu item

Porsche e-goriva: Trajnostna in okolju prijazna prihodnost motorjev z notranjim izgorevanjem

Strast do vožnje na eni in trajnostni odnos do okolja na drugi strani. Je možno oboje hkrati? Z našimi visokozmogljivimi električnimi športniki smo dokazali, da je. Zdaj pa gremo še korak dlje. Pri Porscheju razvijamo sintetična goriva, s katerimi lahko tudi motorji z notranjim izgorevanjem postanejo prijazni okolju.

4 MIN BRANJA

Hero image
Dvojna zmogljivost|Cayenne E-Hybrid & Panamera 4 E-Hybrid

Dvojna zmogljivost: Cayenne E-Hybrid & Panamera 4 E-Hybrid

Tehnologija Porsche E-Hybrid se je rodila na dirkališču, z leti razvoja pa je svoje mesto našla tudi v najzmogljivejših cestnih modelih Porsche Cayenne in Panamera. Združitev moči bencinskega in električnega motorja se odraža v večji hitrosti, učinkovitosti in vzdržljivosti teh avtomobilov.

undefined

Od prvega hibridnega avtomobila na svetu do zmag v Le Mansu

Čeprav se na prvi pogled morda zdi, da so hibridni avtomobili zapeljali na ceste šele v zadnjih letih, pa je zgodba v resnici popolnoma drugačna. In mirne vesti lahko zapišemo, da smo hibridno zgodbo pravzaprav pričeli pisati ravno pri Porscheju.

Že leta 1898 je Ferdinand Porsche svetu predstavil svoj prvi avtomobil Egger-Lohner C.2 Phaeton, ki je bil - na presenečenje mnogih - električen. Le dve leti kasneje je izdelal še prvi hibridni avtomobil na svetu, Semper Vivus. Poganjala sta ga dva elektromotorja na kolesih, ki sta elektriko črpala iz baterije. Ko se je ta izpraznila, je voznik z dvema bencinskima motorjema zagnal generator, ki je ustvaril dovolj električne energije za nadaljevanje vožnje.

undefined

Kljub takrat revolucionarni in obetavni tehnologiji, se je avtomobilska industrija v naslednjih desetletjih usmerila v razvoj motorjev na notranje izgorevanje. Temu trendu smo sledili tudi pri Porscheju ter z njim vstopili v tehnološko obdobje visokozmogljivih in učinkovitih motorjev.

undefined

Po dobrem stoletju številnih uspehov na dirkališčih po vsem svetu je ideja o hibridnih avtomobilih ponovno zaživela. Leta 2010 smo na dirkališče poslali naš prvi hibridni dirkalnik 911 GT3 R Hybrid, na ceste pa je zapeljal tudi naš prvi serijski hibrid, Cayenne S Hybrid.

undefined

Korak bližje današnji tehnologiji Porschejevih hibridov smo naredili v letu 2013, ko smo javnosti predstavili prvega superšportnika med priključnimi hibridi - legendarni model 918 Spyder. Pol dirkalnik in pol cestni avtomobil je takrat naznanil vstop v vzdržljivostni avtomobilski šport.

undefined

Prvenstvu FIA World Endurance Championship smo se pridružili leta 2014 in z legendarnim dirkalnikom 919 Hybrid v kategoriji LMP1 med leti 2015 in 2017 trikrat zapored osvojili prvo mesto na dirki 24 ur Le Mansa. Takrat revolucionarna hibridna tehnologija je danes srce naših modelov Porsche E-Hybrid.

undefined

Dirkalna tehnologija je danes na cesti

Pogonski sklop, ki danes poganja naše priključne hibridne modele Cayenne in Panamera je torej rezultat intenzivnega razvoja te tehnologije v zadnjih dvajsetih letih. Izboljšav so bili deležni tako bencinski motorji, ki so postali precej učinkovitejši, kot tudi električni motorji, ki so danes precej močnejši.

undefined

Kljub temu, da se električni motor, ki je vgrajen v vse hibridne modele Cayenne in Panamera, ponaša s kar 100 kW (136 KM), je majhnost njegova prednost. Zaradi kompaktne zasnove je lahko vgrajen neposredno ob menjalnik bencinskega motorja. Delovanje električnega in bencinskega motorja je tako zvezno in usklajeno, da oba skupaj prenašata moč na cesto kot ena sama enota. Kombinacij delovanja obeh motorjev je praktično neskončno, v osnovi pa tehnologija Porsche E-Hybrid omogoča štiri načine vožnje. Vsakega od njih vam svetovalca v Porsche Centru Ljubljana, Ines in Filip, predstavljata v zgornjem videu, vabimo pa vas tudi k branju prispevka o tehnologiji E-Hybrid.

Hibridni modeli Porsche Panamera

Ljubitelji bencina in elektrike lahko izbirate med tremi različicami hibridnih Panamer. Vse so na voljo kot limuzina, podaljšana limuzina Executive ter Sport Turismo.

.

Panamera 4 E-Hybrid

undefined

Vstopni model poganjata 100 kW (136 KM) električni motor in 2,9-litrski biturbo šestvaljnik. Skupaj proizvedeta 340 kW (462 KM) ter 700 Nm navora. Limuzinska različica od 0 do 100 km/h pospeši v 4,4 s, najvišja hitrost pa znaša 280 km/h.

.

Panamera 4S E-Hybrid

undefined

Tudi to Panamero poganja 2,9-litrski biturbo šestvaljnik, ki v kombinaciji s 100 kW (136 KM) električnim motorjem razvije 412 kW (560 KM) in 750 Nm navora. V limuzinski izvedbi potrebuje 3,7 sekund z mesta do stotice, pospeševanje pa se nadaljuje vse do 298 km/h.

.

Panamera Turbo S E-Hybrid

undefined

Najmočnejšo hibridno Panamero poganja 4-litrski biturbo osemvaljnik, ki v kombinaciji s 100 kW (136 KM) električnim motorjem doseže neverjetnih 515 kW (700 KM) in 870 Nm navora. Limuzina potrebuje za pospeševanje od 0 do 100 km/h le 3,2 s, njena najvišja hitrost pa znaša 315 km/h.

Hibridni modeli Porsche Cayenne

Hibridni Cayenne je na voljo v dveh različnih motorizacijah. Vsi modeli pa so na voljo kot SUV in Coupé.

.

Cayenne E-Hybrid

undefined

Tudi vstopni model hibridnega Cayenna s 100 kW električnim motorjem in 3-litrskim turbo šestvaljnikom razvije 340 kW (462 KM) in 700 Nm kombiniranega navora. SUV pospeši z mesta do 100 km/h v 5 s, pospeševanje pa se ustavi pri 253 km/h.

.

Cayenne Turbo S E-Hybrid

undefined

Cayenne v najmočnejši hibridni različici s skupnim delovanjem 100 kW električnega motorja in 4-litrskega biturbo osemvaljnika razvije 500 kW (680 KM) ter 900 Nm skupnega navora. Tako motoriziran SUV pospeši od 0 do 100 km/h v 3,8 s, najvišja hitrost pa znaša 295 km/h.

Newsletter image